Grimbergen / Logistiek planner / Nederlands, Frans, Engels / bouwsector / doorgroeimogelijkheden / 1102640
Over de organisatie
Onze klant uit Grimbergen is een familiaal bedrijf actief in de bouwsector dat deel uitmaakt van een grotere internationale groep. Hierdoor heb je enkele interne doorgroeimogelijkheden en het bedrijf wordt eveneens gekenmerkt door een hoge anciënniteit. Daarnaast hecht onze klant veel belang aan het welzijn van hun werknemers. Hierdoor bieden zij wekelijks vers fruit aan en organiseren zij regelmatig teambuildings zodat iedereen elkaar persoonlijker leert kennen.
Jouw nieuwe functie
Als Logistiek Planner sta je in contact met klanten, chauffeurs en techniekers. Dit kan zowel telefonisch, per e-mail als face to face.
Zo plan je dagelijks het transport in en sta je nauw in contact met de leveranciers van België en Luxemburg. Daarnaast plan je techniekers in wanneer er een onderhoud nodig is. Tot slot, plaats je de bestellingen in het SAP-systeem en verzorg je de facturatie.
Jouw profiel
Arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt een aantrekkelijk loonpakket met de volgende extralegale voordelen:
Je werkt in een 40-uren week, waarbij je kan opstarten tussen 7 en 8 uur en stoppen vanaf 16 uur. Je hebt recht op 20 wettelijke verlofdagen met daarbovenop nog eens 12 ADV dagen.
De volgende stap
Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job met veel klantencontacten? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Olivia van Soest van Hays Diegem via